Eerste Selectie

EuroParcs broeksponsor van Go Ahead Eagles

‘Holland beleef je bij ons’ luidt de slogan van EuroParcs. Het familiebedrijf uit Apeldoorn maakt die pretentie waar door continu nieuwe resorts te ontwikkelen op de mooiste locaties in Nederland. Om de lokale roots te benadrukken heeft EuroParcs zich met ingang van komend seizoen als broeksponsor aan Go Ahead Eagles verbonden.

“Go Ahead Eagles draagt de regionale waarden uit die ook bij EuroParcs herkenbaar zijn”, verklaren de EuroParcs-directeuren Wim en Wouter Vos. “Dat begint met de toegankelijkheid. Go Ahead Eagles is een echte volksclub, die letterlijk en figuurlijk dicht bij de mensen staat. Elke inwoner van de stad en de regio krijgt iets mee van de bevlogenheid van Go Ahead Eagles om met relatief beperkte middelen het maximale eruit te halen. De gedrevenheid van de supporters om te winnen, proef je ook in het stadion. Ook bij EuroParcs gaan we altijd voor het hoogst haalbare. Zowel bij de ontwikkeling van onze resorts als bij de waardering van onze gasten en woningeigenaren gaan we dag in dag uit voor de overwinning!”

Onderlinge raakvlakken
Adrie Proper (commerciële afdeling Go Ahead Eagles): “Bij het aangaan van een onderling Partnership is het belangrijk dat beide partijen raakvlakken hebben met elkaar. Zeker als er van beide kanten de intentie is om zich langdurig aan elkaar te committeren. Die onderlinge raakvlakken zijn veelvuldig aanwezig bij Go Ahead Eagles en EuroParcs. We zijn dan ook enorm blij dat EuroParcs zich als broeksponsor aan het eerste elftal van Go Ahead Eagles heeft verbonden en als rug-, mouw- en broeksponsor van onze jeugdteams. Een extra mooie bijkomstigheid is dat EuroParcs in Apeldoorn is gevestigd, wat wij tot het westelijke deel van ons verzorgingsgebied beschouwen.”

Maximale beleving
EuroParcs wil haar relaties graag laten kennismaken met de typische karaktereigenschappen van Go Ahead Eagles én EuroParcs. Tijdens thuiswedstrijden zullen zij samen met vertegenwoordigers van het bedrijf in de businesslounge de sfeer en wedstrijdbeleving in De Adelaarshorst proeven. Daarnaast wil het bedrijf de supporters van Go Ahead Eagles laten kennismaken met de brand EuroParcs en daarmee overtuigen om wellicht een vakantie te boeken op één van de resorts van EuroParcs. “Wij gaan voor maximale beleving, niet alleen voor onze gasten maar ook voor onze investeerders”, vervolgen Wim en Wouter Vos. “Dat is niet alleen terug te zien in de luxueuze en onderscheidende architectuur en inrichting van de recreatiewoningen, maar ook in het grote aantal voorzieningen en faciliteiten op de resorts. En het is terug te zien in de alsmaar stijgende aankoopcijfers van de recreatiewoningen op de resorts. Wij en vooral onze investeerders weten dat investeren in beleving loont. Ook dát is een overeenkomst met Go Ahead Eagles. Wij hopen dat onze gezamenlijke bevlogenheid de club helpt om snel weer terug te keren in de eredivisie.”

Terug naar overzicht