Gistermiddag is naar alle seizoenkaarthouders een mail verstuurd over hun seizoenkaart. In de mail naar de ‘vroegboekers’ (die een sjaal en consumptiemunten krijgen), is per abuis geen passage opgenomen met het antwoord op de vraag: ‘Wat als ik op 4 augustus (Al Jazira) en 5 augustus (Open Dag) verhinderd ben en mijn pakket niet op kan komen halen?’

Wij bieden dan ook hierbij onze excuses aan voor de ontstane verwarring en beantwoorden graag alsnog die vraag:

Mocht je verhinderd zijn op 4 augustus en 5 augustus, dan mag een vriend(in)/familielid gerust in jouw naam jouw pakket ophalen (meer informatie hierover in de mail van gistermiddag). Mocht ook laatstgenoemde niet mogelijk zijn, dan krijg je je seizoenkaart en het Fan Voordeel-bulletin in de week van 7 t/m 13 augustus toegestuurd per post. Dan heb je het belangrijkste alvast binnen.

Je naamsjaal en de consumptiemunten kan je vervolgens op een door jou gewenst tijdstip ophalen. Dit kan tijdens kantooruren in de Fanstore of op de dag van de eerste thuiswedstrijd (25 augustus) van 9:00 uur tot aanvang van de wedstrijd. Neem als je langskomt even je seizoenkaart en een legitimatiebewijs (paspoort, ID-kaart, rijbewijs) mee.

Gevoel
De verontwaardiging naar aanleiding van de e-mail van gistermiddag was zeer begrijpelijk. Vandaar ook onze excuses hierboven. We hebben als club juist zoveel tijd en energie in deze actie gestoken om de vroegboekers – de Eagles till I die-fans – te belonen.

Het gevoel dat nu bij sommige supporters ontstaat over het ophalen – dat ze hiermee achtergesteld worden – is precies het tegenovergestelde van die insteek.

We vragen fans die wél aanwezig zijn bij de wedstrijd tegen Al Jazira en/of de Open Dag of ze hun pakketje even willen ophalen. Als je er toch bent… Elk pakketje dat wordt opgehaald zorgt namelijk zoals eerder aangegeven voor een aanzienlijke verzendkostenbesparing. Dat bespaarde geld kan dan weer worden besteed aan andere zaken. Met een team vrijwilligers proberen we er bovendien voor te zorgen dat de wachttijd zo beperkt mogelijk blijft.

Mocht je je seizoenkaart wel verlengd/besteld hebben, maar dinsdagmiddag geen mail van ons hebben gekregen, kijk dan eerst even in je spam-inbox. Zit daar ook geen mail van ons in? Geef dit dan even aan via een mail naar ticketing@ga-eagles.nl. Daar kan je ook heen mailen als je wél vroegboeker bent maar toch dinsdagmiddag een mail hebt gekregen waarin staat dat je seizoenkaart wordt opgestuurd.

Tot slot:
Tot slot de seizoenkaartmeter! Die staat sinds gisteravond op: