Vaste Pagina's

FAQ SCC

Ik heb een seizoenkaart op de Hoofdtribune of Leo Halle Tribune. Kan ik mijn eigen plek in het stadion behouden na de vernieuwbouw?
Als het goed is heb je bericht gehad over het uitzoeken van een plek voor volgend seizoen. Graag helpen we je persoonlijk om een zo gelijkwaardig mogelijke stoel te vinden. Heb je hier geen bericht over gehad? Mail dan naar ticketing@ga-eagles.nl.

Ben je seizoen- of clubkaarthouder en ontvang je nooit mails van Go Ahead Eagles?
Laat dan je mailadres achter bij ticketing@ga-eagles.nl

Kan ik aangeven dat ik met meerdere personen naast elkaar kan zitten?
Ja, dat kan. Als jij online je seizoenkaart kunt bestellen (als je hiervan bericht hebt ontvangen), kun jij meerdere seizoenkaarten bestellen. Je kunt dus ook gelijk een seizoenkaart bestellen voor je buurman, echtgeno(o)t(e), kinderen, familie of vrienden, zodat jullie bij elkaar kunnen zitten. Je kunt dus ook al kaarten bestellen voor andere seizoenkaarthouders! Wil je met een groep van 25 personen bij elkaar zitten? Stuur een mail naar ticketing@ga-eagles.nl, zodat één van onze medewerkers contact met je kan opnemen. Deze plaatsen worden vanaf 11 mei ingedeeld.

Hoe kan ik een seizoenkaart bestellen?
Je kunt een seizoenkaart, voor jezelf en voor anderen, online bestellen via www.ga-eagles.nl/mijnplek.

Ik heb voor mezelf al een seizoenkaart gekocht. Volgens de brief/mail die ik heb ontvangen kan ik daarnaast nog extra seizoenkaarten bestellen. Nu wil ik via de verlengingsmodule extra kaarten kopen. Kan dit?
Nee, dit is helaas niet mogelijk. Als je je unieke code al hebt gebruikt, kun je helaas geen extra kaarten meer bijkopen. Neem contact op met ticketing@ga-eagles.nl.

Hoe ontvang ik informatie over de verlenging van mijn seizoenkaart?
Je ontvangt de informatie, inclusief jouw unieke code, per brief en/of e-mail.


Wat moet ik doen als ik mijn seizoenkaart niet wil verlengen?

Als jij je seizoenkaart niet wilt verlengen, stuur dan een mail naar ticketing@ga-eagles.nl. Je ontvangt dan verder geen informatie meer over de verlenging van de seizoenkaart.

Kan ik mijn seizoenkaart nog annuleren op het moment dat ik een seizoenkaart hebt besteld?
Nee, dit is niet mogelijk. Je gaat een overeenkomst aan met Go Ahead Eagles voor de duur van één seizoen en binnen dit seizoen kun je de seizoenkaart niet tussentijds opzeggen. Mocht Go Ahead Eagles onverhoopt degraderen naar de Jupiler League, dan blijft de verlenging van kracht, maar ontvang je 15 procent korting.

Hoe lang blijft mijn nieuwe seizoenkaart geldig?
Je seizoenkaart is een jaar geldig.

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart?
Je ontvangt je seizoenkaart medio juli.

Wat gebeurt er met de prijs van een seizoenkaart als Go Ahead Eagles onverhoopt degradeert?
Als de seizoenkaart in één keer is betaald via een eenmalige machtiging of via IDeal of contant aan de receptie, krijg je 15 procent van het bedrag teruggestort.

Wat kost een seizoenkaart?
Klik hier voor een overzicht van de prijzen.

Online bestellen lukt me niet. Wat nu?
Kom dan langs bij de receptie in gebouw Larenstein. Openingstijden zijn te vinden onder het kopje ‘Club’. Onze medewerkers helpen u dan verder.

Het systeem loopt vast. Wat moet ik nu doen?
We hopen natuurlijk, na diverse tests, dat dit niet gebeurt. Mocht dit wél gebeuren, dan kan het zijn dat er teveel fans op hetzelfde moment hun seizoenkaart kopen. Wacht in dat geval en probeer het later nog eens. Mocht het herhaaldelijk voorkomen, neem dan even contact op. Uiteraard zullen wij een technisch mankement zo snel mogelijk oplossen.

Op welke manieren kan ik mijn seizoenkaart afrekenen?
Dat kan op twee manieren: via iDEAL óf door het afgeven van een automatische incasso. Bij automatische incasso zullen wij het bedrag (afhankelijk van het tijdstip van bestelling) tussen 25 en 5 juni 2015 afschrijven.

Heb je een vraag die niet hierboven staat? Stuur dan een mail naar ticketing@ga-eagles.nl. We zullen deze dan zo spoedig mogelijk beantwoorden.

Terug naar overzicht