Go Ahead Eagles prijst zich gelukkig met een betrokken achterban. Veel fans zijn bereid met de club mee te denken en vaak ook mee te doen. Dit is bijvoorbeeld te zien aan het indrukwekkende aantal vrijwilligers dat op en buiten wedstrijddagen actief is bij de club en/of Supportersvereniging.

Ook de meedenkers laten zich actief horen. Op supportersavonden, via social media, via (digitale) post of via het spreekwoordelijke aan de mouw trekken rond een wedstrijd; ideeën, klachten en suggesties vinden op allerlei manieren een weg richting de club. Alleen samen kunnen we Go Ahead Eagles immers omhoog stuwen.

Om het inzenden van een idee, klacht of misschien wel compliment makkelijker en overzichtelijker te maken, vind je vanaf heden een speciaal contactformulier op deze website. Deze digitale klachten- en ideeënbus wordt dagelijks geleegd, waarna de post wordt doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Go Ahead Eagles streeft ernaar dat iedereen binnen zeven werkdagen reactie krijgt op zijn/haar klacht, idee of compliment.

Klik hier om naar het contactformulier te gaan!

Een concrete klacht en een concreet idee waarmee de club aan de slag is gegaan:

Klacht: “Het hek rondom het trainingsveld is te hoog. Het is voor mij moeilijk om eroverheen te kijken.”
Actie: De club erkent dat het hek hoger is uitgevallen dan de bedoeling was. De facilitaire afdeling gaat het hek zo spoedig mogelijk proberen te verlagen.

Idee: “Ik ken de spelers van de tegenstanders in de Jupiler League vaak niet. Kunnen de vaste rugnummers in de Matchday! worden geplaatst, zodat ik aan de hand daarvan kan zien wie wie is?”
Actie: De communicatieafdeling vraagt voor elke wedstrijd de lijst van rugnummers op bij de tegenstander en plaatst deze in de Matchday! Ook de rugnummers van de spelers van Go Ahead Eagles staan er vanaf heden vast in.