Nieuws Algemeen

iClean voor drie seizoenen rugsponsor: ‘Aanvallen in plaats van afwachten’

Aanvallen in plaats van afwachten en kwaliteit als fundering voor de toekomst. Het zijn voor Dennis Grolleman de voornaamste beweegredenen om de komende drie seizoenen met zijn bedrijf iClean Carwash de rug van het wedstrijdshirt van Go Ahead Eagles te sieren.

“Als je als bedrijf succesvol wilt zijn, dan zul je buiten de geijkte paden moeten denken”, verklaart Dennis Grolleman. “We hebben het bij iClean Carwash allemaal heel goed voor elkaar, maar willen onze naamsbekendheid nog meer kracht bij zetten. Daarbij willen we ook graag mensen van buiten Deventer in onze autowasstraat aan de Rostockstraat verwelkomen.”

Door de komende drie jaar met iClean Carwash op de rug van het wedstrijdshirt te staan, denkt Grolleman grote stappen te kunnen zetten. “We zijn al een autowasstraat met een gevestigde naam, maar willen graag de stap naar boven maken. Ja, min of meer dezelfde ambitie die ook Go Ahead Eagles op sportief vlak najaagt. In samenwerking met de club willen we wasstraatklanten en supporters uit de gehele Stedendriehoek bereiken. Dat willen we onder meer realiseren door vaste klanten van iClean een gratis wedstrijdshirt van Go Ahead Eagles aan te bieden na een aantal wasbeurten in onze wasstraat. Oftewel: win-win-win voor zowel de Eagles-supporters als voor Go Ahead Eagles en iClean.”

Tekst gaat verder onder foto.

Erwin Krijt (links) en Dennis Grolleman (rechts) van iClean Carwash. (Foto: Erik Pasman)

Bij het nastreven van de gestelde doelen is kwaliteit volgens Grolleman de fundering voor de toekomst. “Wij investeren bij iClean op basis van kwaliteit in plaats van kwantiteit. Dat geldt zowel voor onze medewerkers – die allemaal goed geschoold zijn – als voor onze wasprogramma’s. Naast onze standaard wasprogramma’s Brons, Zilver, Goud en Platina beschikken we ook over twee exclusieve wasprogramma’s: VIP Express en VIP Deluxe. Dat is echt de crème de la crème voor het hogere autosegment.”

Eerder deze maand maakte Retro Bridge al bekend voor drie jaar hoofdsponsor te worden van de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding. Daarnaast verbond E.N.E. Consultancy uit Zutphen zich voor liefst vijf jaar als Premium Partner aan de club. Ook iClean Carwash kiest met drie jaar rugsponsorschap voor een duurzame samenwerking. De huidige coronapandemie bracht Dennis Grolleman niet aan het twijfelen om in te stappen. “Afwachten is geen optie. Net als in het voetbal is de aanval de beste verdediging. Bovendien word ik al mijn hele leven aangetrokken door voetbal. Ik kom uit Olst en ging als kleine jongen al mee naar De Adelaarshorst met mijn vader, die destijds lid was van de Club van 100. De mensen die bij Go Ahead Eagles rondlopen, het professionalisme binnen de organisatie; ik vind dat de club de goede kant op gaat.”

Tekst gaat verder onder foto.

(Foto: Erik Pasman)

Hoewel Dennis Grolleman en Erwin Krijt (vestigingsmanager iClean Carwash) voor de aankomende seizoenen een plaats op de Hoofdtribune hebben, zal Grolleman tijdens thuiswedstrijden met grote regelmaat een blik naar links werpen. “Ik houd van de sfeer en alle gekkigheid op de B-Side. Voetbal is beleving en bier in de nek. Een van onze wasstraatmedewerkers, Melvin Klomp, is altijd met zijn trommel aanwezig op de B-Side. Een echte Eagles-fan in hart en nieren. Hopelijk is iedereen weer snel welkom in De Adelaarshorst om die authentieke voetbalsfeer terug te laten keren bij Go Ahead Eagles.”

Jan Willem van Dop, algemeen directeur van Go Ahead Eagles, roemt de daadkracht waarmee iClean besloot om rugsponsor van Go Ahead Eagles te worden. “Het is heel mooi hoe snel bepaalde zaken soms kunnen gaan. De kennismaking met iClean was direct goed. Ik voelde dat Dennis een doener is en snel tot zaken wilde komen. Natuurlijk is het ook mooi om te zien dat iClean het rugsponsorschap ’terugbetaald’ wil zien door het inzetten van bijvoorbeeld die shirtactie. Dus we waren er eerlijk gezegd snel uit. En daarnaast is het uiteraard fantastisch dat we in deze toch wel lastige tijd een nieuwe rugsponsor voor het wedstrijdshirt – en dus Premium Partner – mogen verwelkomen.”

(Foto: Erik Pasman)

Terug naar overzicht