Losse tickets bestellen voor een thuiswedstrijd van Go Ahead Eagles? Volg het stappenplan hieronder. Ook kan je vinden wat je moet doen als je bepaalde meldingen krijgt of iets niet lukt.

Nieuwe klant?
1. Klik op deze link om kaarten te bestellen en een account aan te maken.
2. Maak een account aan via inloggen -> Maak een account aan
3. Vul je gegevens in en klik op ‘maak een account aan’.
4. Je inlognaam is je e-mailadres. Via je mail krijg je daarnaast een wachtwoord toegestuurd.

Voor de meeste wedstrijden geldt een clubcardverplichting. Een clubcard vraag je als volgt aan:
1. Klik op Clubcard
2. Kies Clubkaart -> Bestel
3. Klik nogmaals op Bestel.
4. Ga naar betalen.
5. Ga akkoord met de standaard voorwaarden  volgende
6. Bevestig
7. Je Clubcard moet nu bevestigd worden door Go Ahead Eagles. Dit duurt een á twee weken.*
8. De Clubcard wordt hierna opgestuurd per post.

*Wil je hier niet op wachten, neem dan contact op met de club.

Hieronder de meldingen/zaken die voor kunnen komen wanneer je kaarten bestelt, plus daaronder de oplossing.

Melding: clubvoorkeur is niet correct.
Dit betekend dat je ingelogd bent zonder seizoen- of clubcard. Log in met het juiste account of vraag een Clubcard aan.

Ik weet mijn wachtwoord niet meer.
Vul je gegevens in bij inloggen en druk op wachtwoord opvragen. Er wordt een nieuw wachtwoord naar je gemaild. Ontvang je deze e-mail niet? Neem dan contact op met de club.

Melding: Het maximale aantal tickets waar ‘Naam klant’ eigenaar van kan zijn is overschreden. Ken aan enkele tickets een andere eigenaar toe. U kunt geen kaarten kopen. Log in als (seizoen)ClubCardhouder. Verkoop is nu gelimiteerd tot 0 tickets per persoon.
Dit betekent dat je niet bent ingelogd als seizoen-/clubcard houder. Klink rechtsboven op inloggen en log in met je gegevens.

Melding: Het maximale aantal tickets waar ‘Naam klant’ eigenaar van kan zijn is overschreden. Ken aan enkele tickets een andere eigenaar toe. U bestelt teveel tickets: verminder het aantal naar 1 of minder. Verkoop is gelimiteerd tot 1 tickets per persoon.
Dit betekent dat je meer tickets hebt geselecteerd dan je met je (S)CC kan bestellen voor de betreffende wedstrijd. Je dient tickets te verwijderen of de tickets toe te kennen aan een ander persoon met een (S)CC. Dit doe je als volgt:
1. Klik rechts bovenaan op: Ken eigenaars toe.
2. Kies: Klant nog niet bepaald.
3. Klik op: geef aan een andere klant.
4. Vul hier het klantnummer en de postcode in.
5. Klik op: Persoon kiezen.
6. Deze persoon wordt nu toegevoegd aan jouw account.
7. Rechts staat: Eigenaar.
8. Hier kun je je eigen naam veranderen in de persoon die je hebt toegevoegd. Nu kun je de kaarten wel bestellen.

Ik kan geen plaatsen uitzoeken op de plattegrond.
Je kan via je telefoon geen plaatsen uitzoeken op de plattegrond. Log je in op een tablet/laptop/computer, dan lukt het wel.

Uitleg zelfscannen losse tickets: