Zoeken naar een bres in de vijandelijke defensie, de spits vinden met een steekpass en vervolgens scoren. Het is het ideale voetbalscenario, maar zoeken en gevonden worden is ook het specialisme waarmee het online marketingbureau Traffic Today de afgelopen jaren groot is geworden. Onlangs vonden ook Go Ahead Eagles en Traffic Today elkaar als Business Partners.

“Wegens de groei van Traffic Today ben ik een half jaar geleden in Deventer komen wonen”, vertelt Steven Lubbers, directeur van Traffic Today. “Vanaf mijn huis kan ik zo de lichtmasten van De Adelaarshorst zien. Elke thuiswedstrijd zie ik de wijk leeglopen en als florerend bedrijf vonden we dat we de club moesten steunen bij het streven om in de toekomst de stap omhoog te maken. Twee jaar geleden zijn we bij Traffic Today met zes mensen gestart en sindsdien zijn we snel gegroeid. We hebben dertig mensen in dienst, waarvan er 25 werkzaam zijn in Deventer en vijf op ons kantoor in Antwerpen.”

Tekst gaat verder onder foto.

(Foto: Jeffrey Hurenkamp)

Als online marketing partner heeft Traffic Today transparantie hoog in het vaandel staan. “We werken niet met vaste contracten”, geeft Lubbers aan. “Sterker nog, de overeenkomsten die we afsluiten, zijn binnen één dag op te zeggen. We willen nog verder groeien in onze sector en hebben de ambitie om hét online marketingbureau van Oost-Nederland te worden. Om dat te bereiken, willen we graag de binding zoeken met de regio. Daarom zijn we onder meer op zoek naar bedrijven in Deventer en nabije omgeving die hun online marketing naar een hoger niveau willen tillen. Daarbij richten we ons met name op bedrijven die actief zijn in competitieve branches van veel gebruikte producten. We zijn ingericht op maatwerk en streven naar het maximale rendement voor onze klanten. We hebben veel kennis van e-commerce en Business-to-Consumer en zijn sterk gegroeid in ons specialisme SEO, maar verlenen ook diverse diensten rondom social media en SEA.”

Tekst gaat verder onder foto.

(Foto: Jeffrey Hurenkamp)

Traffic Today gelooft sterk in lokale binding. Lubbers: “Daardoor kunnen we sneller langskomen bij klanten; persoonlijk contact vinden we belangrijk. Op die manier kunnen we gemakkelijker kennis uitwisselen en delen, bijvoorbeeld door het verzorgen van trainingen op locatie. Onze ervaring is dat klanten dit prettig vinden, al is het indien gewenst natuurlijk ook mogelijk om online trainingen te verzorgen.”

Jan Willem van Dop (algemeen directeur Go Ahead Eagles) kan zich volledig in deze woorden vinden: “Bij Traffic Today weten ze dat geen enkel vraagstuk hetzelfde is. Ze zorgen ervoor dat voor elke klant het gewenste rendement wordt behaald door het initiëren van maatwerkcampagnes waarin ze verschillende technieken combineren. Van strategie en analyse tot optimalisatie, advertising en ontwikkeling. Als Business Partner een aanwinst voor Go Ahead Eagles, maar ook voor de leden van onze Business Club.”

(Foto: Jeffrey Hurenkamp)