FAQ

Onderstaand vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) naar aanleiding van de seizoenkaartcampagne voor het seizoen 2020/2021. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met Go Ahead Eagles via telefoonnummer 0570-621357 (alleen tijdens kantooruren), per e-mail (ticketing@ga-eagles.nl) of via WhatsApp (06-82222375; op werkdagen van 10:00-16:00 uur).

Wanneer is de verkoop van seizoenkaarten voor het seizoen 2020/2021 gestart?

De verkoop van seizoenkaarten voor het seizoen 2020/2021 is gestart op woensdag 29 april 2020 om 19:02 uur. Op vrijdag 10 juli 2020 om 13:00 uur gingen de niet-verlengde plaatsen in de verkoop.

Hoe bestel/verleng ik mijn seizoenkaart?

  • Klik hier om naar de bestelmodule te gaan.
  • Log in met je inloggegevens.
  • Klik op ‘verder’.
  • Selecteer onder ‘Prijstype’ of je kiest voor ‘Full support’ (optie A), ‘Full Support with discount’ (optie B) of ‘Full compensation’ (optie C). Voor een nadere uitleg over deze drie opties: zie de vragen die onder de visual met seizoenkaartprijzen op deze FAQ-pagina staan.
  • Klik op ‘Ga naar betalen’.
  • Controleer je gegevens, vink het vakje ‘Ja, ik ga akkoord met de KNVB Standaardvoorwaarden’ aan en klik op ‘Volgende’.
  • Selecteer een betaalmethode.
  • Kies je voor incasso? Klik dan bij ‘Machtigingstype’ op het pijltje, selecteer ‘Go Ahead Eagles’ en vul bij ‘Rekeningnummer’ je rekeningnummer in (letters in HOOFDLETTERS en geen spaties). De incasso wordt na 1 juli van jouw rekening afgeschreven.
  • Kies je voor iDeal? Betaal dan op de gebruikelijke manier.
  • Na afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van Go Ahead Eagles.

Het systeem loopt vast tijdens het online bestellen. Wat moet ik doen?

Mocht er tijdens het bestelproces iets vastlopen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld een internetstoring. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 20 minuten lang in het winkelwagentje houdt, alvorens deze weer teruggezet wordt als reservering. Dus na 30 minuten kun je het nogmaals proberen. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan contact op met Go Ahead Eagles via telefoonnummer 0570-621357 (alleen tijdens kantooruren), per e-mail (ticketing@ga-eagles.nl) of via WhatsApp (06-82222375, op werkdagen tussen 10:00-16:00 uur).

Wat kost een seizoenkaart voor het seizoen 2020/2021?

Indien je ervoor kiest om je seizoenkaart telefonisch, per mail of bij de Fanstore te verlengen / bestellen, dan geldt een extra ‘handling fee’ van € 5,-. Deze ‘handling fee’ wordt alleen in rekening gebracht als je de medewerkers van de ticketingafdeling van Go Ahead Eagles expliciet hebt verzocht om je seizoenkaart(en) te verlengen / bestellen. De ‘handling fee’ wordt uiteraard niet in rekening gebracht als je telefonisch of per e-mail een vraag hebt over het verlengen of bestellen van je seizoenkaart(en). De ‘handling fee’ is sowieso niet van toepassing op 65+’ers.


 
Als je kiest voor ‘Full Support’, dan kies je ervoor om Go Ahead Eagles optimaal te steunen. Wat er ook gebeurt en hoeveel wedstrijden er ook met of zonder publiek gespeeld worden: jij staat voor de volle honderd procent achter Go Ahead Eagles! Onvoorwaardelijk en zonder dat je gecompenseerd hoeft te worden voor het eventueel missen van een of meerdere wedstrijden in De Adelaarshorst. We Are The Eagles!


 
Als je kiest voor ‘Full Support with discount’, dan kies je voor optimale steun met 20% korting ten opzichte van de normale seizoenkaartprijs. Verder geef je met deze optie echter wél aan dat je in het seizoen 2020/2021 voor de volle honderd procent achter Go Ahead Eagles staat! Onvoorwaardelijk en zonder dat je gecompenseerd hoeft te worden voor het eventueel missen van een of meerdere wedstrijden in De Adelaarshorst. We Are The Eagles!


 
Als je kiest voor ‘Full Compensation’ dan betaal je de normale seizoenkaartprijs, maar ontvang je aan het eind van het seizoen ‘naar rato’ een compensatie voor de wedstrijden die Go Ahead Eagles eventueel zonder publiek dient te spelen als gevolg van de geldende coronamaatregelen. Voorbeeld: als Go Ahead Eagles 15 van de 19 thuiswedstrijden met publiek mag spelen (en dus 4 wedstrijden zonder), dan wordt aan het einde van het seizoen 4/19 van de prijs van je seizoenkaart(en) teruggestort.

Kan ik tijdens het verlengen/bestellen van mijn seizoenkaart(en) ook een donatie doen aan de club?

Ja, dat kan. Zie hiervoor de pagina ‘Doneren’. Ga voordat je betaalt naar de knop ‘Steun ons’ en vink jouw voorkeur aan. Klik daarna op ‘Bestel’ en ‘Ga naar betalen’.

Is het mogelijk om mijn donatie te herroepen?

Ja, dat is mogelijk. Indien je een gegronde reden hebt om je donatie te herroepen, dan kan dit tot uiterlijk 1 september 2020. Stuur hiervoor een e-mail naar info@ga-eagles.nl.

Is er een mogelijkheid om mijn seizoenkaart(en) gespreid te betalen?

Ja, het is mogelijk om je seizoenkaart(en) gespreid te betalen. Stuur een mail met dit verzoek naar ticketing@ga-eagles.nl of stuur via WhatsApp een bericht naar nummer 06-82222375.

Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?

De jeugdprijs geldt voor kinderen tot en met 17 jaar. Word je 18 jaar tussen 1 juli 2020 en 30 juni 2021? Dan betaal je de normale seizoenkaartprijs.

Vanaf welke geboortedatum geldt de 65+ prijs?

De prijs voor 65+’ers geldt voor supporters die vanaf 1 juli 2020 65 jaar of ouder zijn.

Wat is de vakkenindeling van De Adelaarshorst?

Tot welke wedstrijden biedt mijn seizoenkaart toegang?

Als seizoenkaarthouder heb je toegang tot alle reguliere competitiewedstrijden die Go Ahead Eagles in het seizoen 2020/2021 in De Adelaarshorst speelt. Hierover wordt dan nader bericht. Verder hebben seizoenkaarthouders voorrang op het terugkopen van hun eigen plaats bij het spelen van eventuele bekerwedstrijden of play-offwedstrijden in De Adelaarshorst. Ook profiteren seizoenkaarthouders van diverse voordelen en kortingen in het Fan Voordeel Bulletin dat ze samen met hun seizoenkaart(en) ontvangen.

In het seizoen 2020/2021 is de toegang tot de wedstrijden afhankelijk van de maatregelen en voorschriften van de overheid. Het kan dus zijn dat je een aantal wedstrijden geen toegang hebt, omdat er geen of minder publiek is toegestaan vanwege de coronacrisis. Hierover wordt nader bericht.


(Foto Paul Bosvelt: Evert van de Worp)

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart(en)?

Heb je jouw seizoenkaart(en) besteld vóór 1 juli 2020, dan wordt deze uiterlijk twee weken voor de start van de competitie (zodra de startdatum bekend is) per post verstuurd naar het adres dat in jouw account vermeld staat. Controleer daarom in de bestelmodule goed of je adresgegevens juist staan weergegeven! Je kunt jouw gegevens controleren nadat je op ‘Ga naar betalen’ hebt geklikt. Indien je jouw seizoenkaart(en) besteld hebt ná 1 juli 2020, dan wordt via de website van Go Ahead Eagles bekend gemaakt wanneer deze wordt verstuurd.

Kan ik met een seizoenkaart extra kaarten bijkopen voor de thuiswedstrijden van Go Ahead Eagles?

Ja, dat kan, mits de coronamaatregelen hiertoe ruimte in het stadion bieden. Het verschilt per wedstrijd hoeveel kaarten je bij kan kopen. De wedstrijden die in de eerste seizoenshelft van seizoen 2020/2021 worden gespeeld, gaan tegelijkertijd in de verkoop op de ticketingpagina. In het seizoen 2020/2021 is de toegang tot de wedstrijden echter wel afhankelijk van de maatregelen en voorschriften van de overheid. Het kan dus zijn dat je een aantal wedstrijden geen toegang hebt, omdat er geen publiek is toegestaan vanwege de coronacrisis.

Kan ik alle thuiswedstrijden van Go Ahead Eagles ook bezoeken door losse kaarten te kopen?

Als seizoenkaarthouder van Go Ahead Eagles kun je voor elke thuiswedstrijd extra kaarten kopen (zie bovenstaande vraag en antwoord). Ook als je beschikt over een Clubkaart van Go Ahead Eagles, kun je losse kaarten kopen indien je er op tijd bij bent zodra de vrije verkoop voor een thuiswedstrijd is gestart én mits de coronamaatregelen hiertoe ruimte in het stadion bieden. Maar een seizoenkaart van Go Ahead Eagles is goedkoper, gemakkelijker en je hebt je eigen vaste plek in De Adelaarshorst! Bovendien profiteren seizoenkaarthouders van diverse voordelen en kortingen in het Fan Voordeel Bulletin dat ze samen met hun seizoenkaart(en) ontvangen.

Kan ik mijn seizoenkaart(en) nog annuleren op het moment dat ik mijn seizoenkaart(en) heb besteld?

Zodra je je seizoenkaart(en) hebt besteld, ga je een overeenkomst aan met Go Ahead Eagles die loopt tot en met 30 juni 2021. Deze overeenkomst kun je tot 1 september 2020 nog annuleren, waarbij je je geld terug ontvangt.

Waar kan ik terecht met vragen over (het verlengen/ bestellen van) mijn seizoenkaart(en)?

Vragen over (het verlengen/ bestellen van) je seizoenkaart(en) kun je stellen per:

  • Telefoon: 0570-621357, van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 – 12:00 uur en 13:00 – 15:00 uur (gesloten op Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag)
  • E-mail: ticketing@ga-eagles.nl
  • WhatsApp: 06-82222375 op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur (gesloten op Bevrijdingsdag en Hemelvaartsdag)