Verbinding als voornaamste kracht. De afgelopen jaren bouwden Wemessage en Go Ahead Eagles samen aan het versterken van elkaars merknaam. Het seizoen 2019/2020 is het eerste lustrumseizoen van de samenwerking tussen Go Ahead Eagles en het full service web- en marketingbureau, die in het seizoen 2015/2016 begon met het broeksponsorschap.

“Veel van onze Business Partners staan ons terzijde met ‘offline’ producten of diensten”, zegt Jan Willem van Dop (algemeen directeur Go Ahead Eagles). “Wemessage is een uit Deventer afkomstige Business Partner die ons online en digitaal versterkt. In het seizoen 2015/2016 was Wemessage broeksponsor van onze club en sindsdien hebben ze ons deskundig geholpen bij het versterken van een aantal online clubkanalen en ondersteuning geboden bij het digitaal uitrollen van onze seizoenkaartcampagnes. Een ander voorbeeld is de LinkedIn-training die Wemessage voor onze commerciële afdeling heeft verzorgd. Die heeft absoluut zijn vruchten afgeworpen, want afgelopen seizoen is het aantal connecties van de officiële LinkedIn-pagina van Go Ahead Eagles gegroeid van 1.500 naar ruim 4.000.”

Tekst gaat verder onder de foto.

Van links naar rechts: Murat Gumrukcuoglu, Jan Willem van Dop en Serkan Gozmen.

Niet voor niets luidt de slogan van Wemessage: we think, we build, we brand. “We zijn als full service web- en marketingbureau al een tijd actief op nationaal en zelfs internationaal niveau”, zegt Serkan Gozmen, die samen met Murat Gumrukcuoglu mede-eigenaar is van Wemessage. “Maar het blijft heel gaaf om de krachten te bundelen met lokale partijen uit Deventer, waaronder Go Ahead Eagles. Het partnership met de club betekent veel voor Wemessage. Het heeft bijgedragen om een sterke naam te verkrijgen bij zowel ondernemers als supporters. En nog steeds legt Go Ahead Eagles regelmatig verbindingen voor ons. Om in voetbaltermen te spreken: voor ons is Go Ahead Eagles een echte aanwinst geweest en een belangrijke versterking gebleken.”