Nieuws Algemeen

Wemessage online en offline verbonden als Premium Partner

Terug in de Eredivisie. Het gold in het huidige seizoen niet alleen voor Go Ahead Eagles, maar ook voor Wemessage. Als Premium Partner van de club staat Wemessage niet alleen voor online verbinding tussen club, supporters en Business Partners, maar ook voor ‘offline presence’.

“We voelen ons binnen de Business Club van Go Ahead Eagles verbonden door ondernemerschap”, zegt Murat Gumrukcuoglu, eigenaar van Wemessage. “Dat is een belangrijke reden geweest waarom we hebben besloten om ons voor drie jaar als Premium Partner te committeren aan Go Ahead Eagles. De komende seizoenen blijven we onze krachten bundelen voor een optimale online presence.”

Daarmee vervolgt Wemessage de succesvolle samenwerking met Go Ahead Eagles, die zeven jaar geleden werd ingezet. In 2015 begonnen het full service web- en marketingbureau en Go Ahead Eagles met het versterken van elkaars merknaam, dat in het seizoen 2015/2016 in eerste instantie tot uiting kwam in het broeksponsorschap van Wemessage. Nadien bood Wemessage als Business Partner ook deskundige ondersteuning bij het versterken van een aantal online clubkanalen en het digitaal uitrollen van de seizoenkaartcampagnes van Go Ahead Eagles.

Wemessage

Aan het begin van het huidige Eredivisie-seizoen lanceerde Go Ahead Eagles in samenwerking met Wemessage bovendien een nieuwe website, die een complete metamorfose onderging. Daarmee was ook het digitale thuis van Go Ahead Eagles klaar voor de Eredivisie. Online presence is echter niet de enige manier waarop Wemessage de verbinding zoekt. In de Business Lounge van Go Ahead Eagles kunnen Business Partners voorafgaand aan een thuiswedstrijd gezellig samenkomen in het @Wemessage Café om te genieten van een sharing dinner of sharing brunch. Onder het motto ‘We think, we build, we brand’ zet Wemessage zich dus ook op Eredivisie-niveau volop in voor het online en offline verbinden van zowel supporters als Business Partners.

Terug naar overzicht