Nieuws Algemeen

Witte rook voor retroshirt: allerlaatste, gelimiteerde oplage

Zaterdagavond om de toepasselijke tijd van 19:20 uur gingen de 100 jaar Vetkampstraat-retroshirts in de verkoop. Binnen een uur waren de 192 – een gelimiteerde oplage – shirts met een prijs van €74,16 (verwijzend naar de postcode van de Vetkampstraat) uitverkocht.

Sindsdien is Go Ahead Eagles compleet overstelpt met berichten, mails en belletjes van supporters, oud-spelers, maar ook van voetballiefhebbers uit heel Nederland en zelfs het buitenland. Steeds terugkerende vraag: komt er nog een tweede druk, want deze móet ik echt hebben

“We hebben dit intern lang besproken”, zegt algemeen directeur Jan Willem van Dop. “Ook uiteraard met Deventrade, de kledingpartner in deze. We zijn blij nu te kunnen aankondigen: we maken het gezamenlijk mogelijk dat er een tweede oplage komt. Wederom gelimiteerd – ditmaal tot een aantal van 500 – want we blijven van mening dat zo’n item wel exclusief moet blijven.”

Belangrijkste informatie:

• De verkoopperiode start aanstaande vrijdag 30 april om 19:20 uur, bij aanvang van het 100 jaar Vetkampstraat Actieweekend.
• Hij eindigt wanneer alle shirts zijn verkocht, of uiterlijk zondag 2 mei om 20:20 uur.
• De shirts worden nog voor aanvang van het nieuwe seizoen binnen Nederland gratis geleverd in een speciale verpakking.
• De prijs van €74,16 blijft gehandhaafd.
• Naast S t/m XXXXL worden ook de kindermaten 152 en 164 toegevoegd.
• Het shirt is, net als de eerste oplage, gemaakt van een speciale retrostof.
• Het exclusieve retrologo is gestikt op het shirt, wat een klassiek beeld geeft.
• Exact hetzelfde shirt wordt door de spelers gedragen op zondag 2 mei tijdens de jubileumwedstrijd tegen Helmond Sport.
• De verkooplink wordt vrijdagavond op de clubkanalen gepubliceerd.

Eerste oplage
De 192 shirts van de eerste druk blijven exclusief door het meegeleverde, genummerde echtheidscertificaat. Deze bestellers kunnen het shirt nog deze week op de deurmat verwachten, in de speciale 100 jaar Vetkampstraat-doos. “Wij denken, zeker gezien deze voordelen, op het begrip van deze bestellers te kunnen rekenen. Door deze tweede oplage kunnen we hopelijk honderden mede-supporters heel erg blij maken. Na deze nieuwe verkoopperiode geldt echt: op=op.”


Foto’s: Evert van de Worp / Visuals: Brand Specials

Terug naar overzicht