Retro Bridge vervult brugfunctie als nieuwe hoofdsponsor Voetbalopleiding
Bruggen bouwen, zowel in letterlijke als figuurlijke zin. Het is Han Kastermans van Retro Bridge ten voeten uit. Sinds de zomer van 2019 is hij in De Adelaarshorst een graag geziene Business Partner, die veel voor Go Ahead Eagles over heeft en vanaf de aankomende voetbaljaargang drie seizoenen hoofdsponsor wordt van de Voetbalopleiding.
“Ik voel me ongelooflijk welkom bij Go Ahead Eagles”, verklaart Kastermans zijn voornaamste beweegreden om zich voor de club in te zetten. “Van huis uit ben ik Eagles-fan en heb ik jarenlang een seizoenkaart gehad. Het is veelzeggend voor Go Ahead Eagles dat je gewoon met algemeen directeur Jan Willem van Dop kunt appen of bellen. Ook met technisch manager Paul Bosvelt en hoofd Voetbalopleiding Eric Whittie maak ik regelmatig een praatje. Het is hartstikke leuk om als Business Partner zo kort op de club te zitten en betrokken te worden. Bovendien heeft Go Ahead Eagles een fantastische Business Club. Helaas hebben we in 2020 maar weinig ‘live’ voetbal kunnen zien in De Adelaarshorst.”
Tekst gaat verder onder foto.
(Foto: Henny Meyerink)
Als nieuwe hoofdsponsor van de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding wil Han Kastermans met Retro Bridge – what’s in a name – een brugfunctie vervullen tussen de jeugdelftallen en de eerste selectie. “Ik beschouw de jeugd als allerbelangrijkste pijler voor de aanwas van het eerste elftal. Met Retro Bridge wil ik de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding graag helpen om de volgende stappen te zetten bij de individuele ontwikkeling van talentvolle jeugdspelers. Zodat er de komende jaren met grote regelmaat spelers vanuit de jeugd doorstromen naar de eerste selectie van Go Ahead Eagles. Jeugdspelers die op termijn het niveau van de Eredivisie aan moeten kunnen.”
Tekst gaat verder onder foto.
(Foto: Carlo Bruil)
Clubliefde is wat Han Kastermans drijft bij zijn keuze om Go Ahead Eagles ook in moeilijke tijden te blijven steunen. “Ik verwacht geen compensatie van de club voor mijn inspanningen. Ook heb ik niet de illusie dat er ineens allemaal Business Partners in de rij staan die zeggen: ‘Han, ik heb nog dertig meter brug nodig.’ Alles wat ik voor de club doe, is uit puur enthousiasme. Daarnaast hebben we bij Retro Bridge niets te klagen. We werken door heel Europa en op dit moment hebben we de luxe dat we betrokken zijn bij de vier grootste projecten in Nederland en België: de Blankenburg-tunnel in Rotterdam, de Groene Boog ter hoogte van de A16 bij Rotterdam, de A7 bij Groningen en het ‘klaverblad’ bij Antwerpen.”
Tekst gaat verder onder foto.
(Foto: Henny Meyerink)
Het enthousiasme waarmee Han Kastermans met Retro Bridge het hoofdsponsorschap van de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding omarmt, toonde hij afgelopen kalenderjaar ook op verschillende andere Eagles-fronten. Zo wierp hij zich met Retro Bridge op 22 mei 2020 op als wedstrijdsponsor van Kowet Kijken XXL, de grootste uitzending uit de clubgeschiedenis. En in het voorjaar stak hij tijdens een van de digitale vrijdagmiddagborrels spontaan zijn hand op toen de Go Ahead Eagles Voetbalopleiding verlegen zat om een bijdrage om iets voor de Eagles-jeugd te kunnen organiseren. “Ook Go Ahead Eagles heeft financieel een veer moeten laten door de uitbraak van het coronavirus”, verklaart Kastermans. “Op het moment dat ik in wat voor vorm dan ook kan bijdragen, dan doe ik dat. Ik wil dat de hele club deze moeilijke periode goed doorkomt.”
Tekst gaat verder onder foto.
(Foto: Henny Meyerink)
Algemeen directeur Jan Willem van Dop toont zich verguld met Retro Bridge als nieuwe hoofdsponsor van de Voetbalopleiding. “Retro Bridge is voor Go Ahead Eagles een partner die je het beste kan omschrijven als pro-actief. Han Kastermans volgt de club dagelijks en heeft ook echt een voetbal- en Eagles-hart. Veelzeggend is dat hij liever naar een wedstrijd van de Eagles-jeugd kijkt dan dat hij een officiële bijeenkomst van de club bijwoont. Dat siert de mens Han Kastermans: twee benen op de grond en puur, net als Go Ahead Eagles. We zijn dan ook enorm verheugd dat Retro Bridge zich als hoofdsponsor aan de Eagles-jeugd wil verbinden voor de komende drie seizoenen.”