FAQ (seizoenkaartcampagne 2021/2022)

Onderstaand vind je de meest gestelde vragen (en antwoorden) naar aanleiding van de seizoenkaartcampagne voor het seizoen 2021/2022. Staat je vraag er niet bij? Neem dan contact op met Go Ahead Eagles, bij voorkeur via e-mail (ticketing@www.ga-eagles.nl), via telefoonnummer 0570-621357 of via WhatsApp (06-82222375).

  • Telefoon: 0570-621357, van dinsdag tot en met vrijdag tussen 10:00 – 12:00 uur en 13:00 – 16:00 uur (gesloten op Koningsdag en Hemelvaartsdag)
  • WhatsApp: 06-82222375 op werkdagen van 10:00 tot 16:00 uur (gesloten op Koningsdag en Hemelvaartsdag)

Wanneer is de verkoop van seizoenkaarten voor het seizoen 2021/2022 gestart?

De verkoop van seizoenkaarten voor het seizoen 2021/2022 is gestart op vrijdag 23 april 2021 om 19:20 uur. Seizoenkaarthouders die in het huidige seizoen (2020/2021) een seizoenkaart hebben, kunnen hun seizoenkaart verlengen. Tegelijkertijd kunnen mensen die nog geen seizoenkaart hebben de stoelen die niet bezet zijn door de huidige seizoenkaarthouders kopen.

Bij wie is op zaterdag 1 mei het 100 jaar Vetkampstraat Wedstrijdpakket persoonlijk bezorgd?

Alle supporters die uiterlijk zaterdag 1 mei 2021 hun seizoenkaart hebben verlengd/besteld, hebben recht op een 100 jaar Vetkampstraat Wedstrijdpakket. Alle supporters die vóór vrijdag 30 april (9:45 uur) hun seizoenkaart hebben verlengd/besteld, zijn op zaterdag 1 mei persoonlijk bezocht door een (oud-)speler, staflid, medewerker of vrijwilliger van Go Ahead Eagles met een 100 jaar Vetkampstraat Wedstrijdpakket. Een aantal seizoenkaarthouders heeft zijn/haar wedstrijdpakket op zondag 2 mei ontvangen.

Alle seizoenkaarthouders die tussen 30 april (9:45 uur) en 1 mei (23:59 uur) hun seizoenkaart hebben verlengd/besteld, houden een wedstrijdpakket tegoed van Go Ahead Eagles. De reden hiervoor lees je hier. Nadere informatie hierover volgt nog op een later moment op onze clubkanalen.

Hoe verleng / bestel ik mijn seizoenkaart?

Verlengen van seizoenkaart:

  • Klik hier.
  • Log in met je inloggegevens.
  • Je ziet nu de seizoenkaart(en) staan die door jou te verlengen zijn (dit kunnen meerdere seizoenkaarten zijn die je op één naam hebt staan, of meerdere seizoenkaarten van supporters waarmee je een groep vormt).
    Wil je alle seizoenkaarten verlengen die je ziet staan, klik dan op ‘verder’.
    Wil je niet alle seizoenkaarten verlengen, klik dan bij de betreffende kaarten op ‘ja, ik wil later verlengen, of ‘vraag mij later nogmaals’.
  • Klik op ‘verder’.
  • Controleer jouw bestelling.
  • Klik op ‘ga naar betalen’.
  • Selecteer een betaalmethode.
  • Kies je voor incasso? Klik dan bij ‘Machtigingstype’ op het pijltje, selecteer ‘Go Ahead Eagles’ en vul bij ‘Rekeningnummer’ je rekeningnummer in (letters in HOOFDLETTERS en geen spaties). De incasso wordt rond 15 juli 2021 van jouw rekening afgeschreven.
  • Kies je voor iDeal? Betaal dan op de gebruikelijke manier.
  • Vink het vakje ‘Ja, ik ga akkoord met de KNVB Standaardvoorwaarden’ aan en klik op ‘Volgende’.
  • Na afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van Go Ahead Eagles.

Bestellen van nieuwe seizoenkaart:

  • Klik hier om naar de bestelmodule te gaan.
  • Log in als je al een account bij ons hebt of registreer je als nieuwe klant.
  • Klik op ‘bestel’.
  • Kies een vak en stoel via ‘selecteer’.
  • Klik op ‘bestel’.
  • Controleer jouw bestelling.
  • Klik op ‘ga naar betalen’.
  • Selecteer een betaalmethode.
  • Kies je voor incasso? Klik dan bij ‘Machtigingstype’ op het pijltje, selecteer ‘Go Ahead Eagles’ en vul bij ‘Rekeningnummer’ je rekeningnummer in (letters in HOOFDLETTERS en geen spaties). De incasso wordt rond 15 juli 2021 van jouw rekening afgeschreven.
  • Kies je voor iDeal? Betaal dan op de gebruikelijke manier.
  • Vink het vakje ‘Ja, ik ga akkoord met de KNVB Standaardvoorwaarden’ aan en klik op ‘Volgende’.
  • Na afronding van je bestelling ontvang je een bevestigingsmail van Go Ahead Eagles.

Wat kost een seizoenkaart voor het seizoen 2021/2022 als ik ná 1 mei 2021 verleng/bestel?

Indien je ervoor kiest om je seizoenkaart telefonisch, per mail of bij de Fanstore te verlengen / bestellen, dan geldt een extra ‘handling fee’ van € 5,- per seizoenkaart. Deze ‘handling fee’ wordt alleen in rekening gebracht als je de medewerkers van de ticketingafdeling van Go Ahead Eagles expliciet hebt verzocht om je seizoenkaart(en) te verlengen / bestellen. De ‘handling fee’ wordt uiteraard niet in rekening gebracht als je telefonisch of per e-mail een vraag hebt over het verlengen of bestellen van je seizoenkaart(en). De ‘handling fee’ is sowieso niet van toepassing op 65+’ers.

Tot wanneer kan ik de seizoenkaartplaats van mijn huidige seizoenkaart verlengen?

De huidige seizoenkaartplaats die je hebt voor het seizoen 2020/2021 blijft voor je gereserveerd tot en met 31 mei 2021 (23:59 uur). Als je wilt verlengen, klik dan op deze link, log in en jouw seizoenkaart staat daar voor je klaar om te verlengen. Koop dus GEEN ‘nieuwe’ stoel, want jouw huidige plaats blijft – zoals gezegd – gereserveerd tot en met 31 mei 2021 (23:59 uur).

Ik wil verplaatsen. Hoe gaat dat in zijn werk?

Als je wilt verplaatsen, verleng dan eerst jouw huidige plaats en stuur dan een mail naar ticketing@www.ga-eagles.nl met daarin vermeld jouw relatienummer, huidige plaats en waar je naar toe wilt verplaatsen. Wil je met meerdere mensen tegelijk verplaatsen of bij elkaar zitten? Vermeld dan in de mail van alle personen deze gegevens. In de week van 1 tot en met 7 juni 2021 nemen wij contact met je op of we jouw verzoek kunnen honoreren.

Waarom heeft Go Ahead Eagles voor het seizoen 2021/2022 niet gekozen voor de optie Full Compensation?

Voorafgaand aan het seizoen 2020/2021 heeft Go Ahead Eagles een deel van de seizoenkaartinkomsten moeten reserveren, in de wetenschap dat er aan het eind van het seizoen (gedeeltelijke) compensatie zou volgen voor de seizoenkaarthouders die hadden gekozen voor Full Compensation. Met dit ‘gereserveerde geld’ konden daardoor bijvoorbeeld ook geen spelers worden gehaald. Uiteindelijk bleek dit een verstandige keuze te zijn geweest, aangezien de coronabeperkingen helaas veel langer bleven gelden dan we vooraf konden vermoeden.

Uiteraard wist Go Ahead Eagles en jaar geleden nog niet dat een groot deel van de Full Compensation-seizoenkaarthouders medio april 2021 alsnog afzag van (gedeeltelijke) compensatie. Waarvoor nogmaals onze dank! Uiteraard heeft Go Ahead Eagles ook alle begrip voor alle seizoenkaarthouders die achter hun keuze voor Full Compensation zijn blijven staan. Voor het seizoen 2021/2022 heeft Go Ahead Eagles niet gekozen voor Full Compensation aangezien de huidige perspectieven op het spelen mét publiek goed zijn voor de aankomende voetbaljaargang.

Wanneer ontvang ik mijn seizoenkaart(en)?

Heb je jouw seizoenkaart(en) besteld vóór 1 juli 2021, dan wordt deze uiterlijk een week voor de start van de competitie per post verstuurd naar het adres dat in jouw account vermeld staat. Controleer daarom tijdens het verlengen of bestellen van je seizoenkaart(en) goed of je adresgegevens juist staan weergegeven! Je kunt jouw gegevens controleren nadat je op ‘Ga naar betalen’ hebt geklikt. Indien je jouw seizoenkaart(en) besteld hebt ná 1 juli 2021, dan wordt via de website van Go Ahead Eagles bekend gemaakt wanneer deze wordt verstuurd.

Ik heb in het seizoen 2020/2021 een Full Support (With Discount)*-seizoenkaart en heb mijn seizoenkaart verlengd. Wanneer kan ik mijn exclusieve Home Again-pakket ophalen?

Het Home Again-pakket bestaat uit een shirt en een sjaal die nergens te koop zijn. Samen met je seizoenkaart voor seizoen 2021/2022 ontvang je een voucher waarmee je in de Fanstore een shirt (in de door jou gewenste maat) en sjaal op kunt halen.

* Dit geldt ook voor Full Compensation-seizoenkaarthouders die afzagen van (de helft van) hun compensatie.

Het systeem loopt vast tijdens het online bestellen. Wat moet ik doen?

Mocht er tijdens het bestelproces iets vastlopen, dan kan dit meerdere oorzaken hebben. Bijvoorbeeld een internetstoring. Houd er rekening mee dat het systeem de bestelling 20 minuten lang in het winkelwagentje houdt, alvorens deze weer teruggezet wordt als reservering. Dus na 30 minuten kun je het nogmaals proberen. Als dit niet het gewenste resultaat oplevert, neem dan contact op met Go Ahead Eagles via e-mail (ticketing@www.ga-eagles.nl), via telefoonnummer 0570-621357 (alleen tijdens kantooruren) of via WhatsApp (06-82222375, op werkdagen tussen 10:00 en 16:00 uur).

Is er een mogelijkheid om mijn seizoenkaart(en) gespreid te betalen?

Ja, het is mogelijk om je seizoenkaart(en) gespreid te betalen. Stuur een mail met dit verzoek naar ticketing@www.ga-eagles.nl of stuur via WhatsApp een bericht naar nummer 06-82222375.

Tot welke leeftijd geldt de jeugdprijs?

De jeugdprijs geldt voor kinderen tot en met 17 jaar. Word je 18 jaar tussen 1 juli 2021 en 30 juni 2022? Dan betaal je de normale seizoenkaartprijs.

Vanaf welke geboortedatum geldt de 65+ prijs?

De prijs voor 65+’ers geldt voor supporters die vanaf 1 juli 2021 65 jaar of ouder zijn.

Wat is de vakkenindeling van De Adelaarshorst?

Tot welke wedstrijden biedt mijn seizoenkaart toegang?

Als seizoenkaarthouder heb je toegang tot alle reguliere competitiewedstrijden die Go Ahead Eagles in het seizoen 2021/2022 in De Adelaarshorst speelt (mits de situatie rondom het coronavirus het toelaat). Verder hebben seizoenkaarthouders voorrang op het terugkopen van hun eigen plaats bij het spelen van eventuele bekerwedstrijden of play-offwedstrijden in De Adelaarshorst.

Gaat Go Ahead Eagles in het seizoen 2021/2022 met vaccinatiepaspoorten en coronatesten werken om supporters toegang te geven tot De Adelaarshorst?

Voor het wel of niet mogen bezoeken van wedstrijden in De Adelaarshorst volgt Go Ahead Eagles de voorschriften, richtlijnen en maatregelen die onder het coronabeleid van de overheid vallen. Op dit moment is nog niet duidelijk of vaccinatiepaspoorten en coronatesten een voorwaarde zijn om in het seizoen 2021/2022 toegang te krijgen tot het stadion.

Kan ik mijn seizoenkaart(en) nog annuleren op het moment dat ik mijn seizoenkaart(en) heb besteld?

Nee, zodra je je seizoenkaart(en) hebt besteld, ga je een overeenkomst aan met Go Ahead Eagles die loopt tot en met 30 juni 2022.