Hij is inmiddels onlosmakelijk verbonden aan de seizoenkaartcampagne: de seizoenkaartmeter!

De opzet is en blijft even simpel als doeltreffend: een wekelijkse update, met bij elke mijlpaal (500, 1.000, 1.500, etc.) de verloting van een unieke prijs. De seizoenkaartmeter beloont vroegboekers, die hun onvoorwaardelijke trouw laten blijken door meteen (weer) een seizoenkaart te nemen. Want: hoe eerder je je seizoenkaart verlengt, des te meer kans je maakt op fantastische prijzen.

De inhoud van de prijzenpot blijft nog even geheim. Als we in de buurt komen bij een nieuwe mijlpaal, wordt de bijbehorende mijlpaalprijs bekendgemaakt. Wel kunnen we nu alvast verklappen dat het beste van voorgaande jaren wordt gecombineerd met enkele geweldige ‘debutantprijzen’…

Colofon Home of Football:
– Brand Specials (ontwerp & visuals)
– Wemessage (digitale uitrolling)
– Rocketboys & Γ–zcan Akyol (Home of Eus II)
– Erik Pasman (fotografie)
– Jeffrey Hurenkamp (fotografie)
– Henny Meyerink (fotografie)